Замовлення

Для того, що б зробити покупку в нашому інтернет-магазині, необхідно:

- вибрати товар і доступний розмір;

- натиснути кнопку купити, тим самим ви додасте товар у кошик;

- при необхідності можна вибрати ще один або кілька товарів і додати їх у кошик;

- після додавання всіх бажаних позицій натиснути на кошик, перевірити правильність усіх замовлених позицій та натиснути оформити замовлення;

- заповнити всі необхідні поля, вказати спосіб оплати і доставки, завершити покупку

- оплатити товар і / або дочекатися дзвінка менеджера для підтвердження і уточнення замовлення.

 

Якщо у вас виникли складності під час оформлення замовлення, ми завжди готові вам допомогти:

- телефонуйте нам для консультації по телефону +38 (067) 333-11-65 з 10:00 до 19:00 в робочий час

- пишіть нам за адресою info@dolcedonna.com.ua або в месенджери (Whatsapp, Viber +38 (067 333 11 65);

- після оформлення замовлення на сайті ви отримаєте повідомлення про замовлення на вказану вами електронну адресу. Наш менеджер зв'яжеться з вами за вказаною вами номером телефону для підтвердження і уточнення інформації на ваше замовлення.



оплата


Способи оплати.


Накладений платіж

Даний спосіб оплати доступний тільки в разі, якщо ви оформляєте доставку товару післяплатою по території України. Оплата здійснюється готівкою по факту доставки товару кур'єром або у відділенні Нової Пошти. Зверніться до нас, щоб домовитися про цей спосіб оплати або вкажіть такий спосіб оплати при оформленні замовлення.

Оплата банківським переказом

При оплаті банківським переказом ви отримаєте реквізити для оплати на картку ПриватБанку. Це простий спосіб оплати замовлення. Оплату можна провести:

- у відділенні «ПриватБанк» (в робочий час);

- за допомогою платіжного терміналу ПриватБанк (цілодобово);

- перекладом з іншого карткового рахунку ПриватБанк за допомогою системи Приват24.

Зверніться до нас, щоб узгодити цей спосіб оплати з нашим менеджером.

.

Доставка


Самовивіз

 

Ви можете замовити товар для примірки в один з наших магазинів. Адреси та контакти магазинів дивіться ТУТ. Доставка товару в магазин відбувається у вівторок і п'ятницю. Терміни доставки - до 7 днів. В магазин можна замовити не більше 5 одиниць товару. При отриманні замовлення, магазин повідомляє покупцеві за вказаним контактним номером телефону про готовність замовлення. Резерв зберігається за покупцем після отримання замовлення не більше 3-х днів. При необхідності продовжити резерв, повідомте про це менеджеру нашого інтернет-магазину по телефону +38 (067) 333-11-65 або е-мейлу info@dolcedonna.com.ua або консультанту в магазині.

 

Доставка по Україні

 

Доставка по Києву та іншим містам України здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта протягом 3 (трьох) робочих днів. Товар доставляється в представництво компанії того міста, де ви живете. Якщо у вашому населеному пункті немає представництва транспортної компанії, замовлення буде доставлений в найближчий районний центр. В деякі міста України можна замовити адресну доставку товару, «до дверей» покупця. Для уточнення способу доставки менеджер нашого інтернет-магазину зв'яжеться з вами завчасно. Вартість доставки по Україні: при замовленні - до 1000грн по тарифам служби доставки, понад 1000грн - безкоштовно!

 


ВАЖЛИВО!


 Замовлення, які надходять в суботні та недільні дні, приймаються і обробляються в понеділок.

 Після підтвердження замовлення, якщо оплата не надходить протягом 3 днів - замовлення скасовується.

 

повернення


Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», статтею №9, Покупець має право відмовитися від товару або обміняти в будь-який час до його передачі кур'єром, а після передачі протягом 14 днів, за умови повного збереження товарного вигляду, усіх етикеток та документів, підтверджують факт покупки. Протягом цього періоду Покупець зобов'язаний сповістити про своє рішення менеджера магазина, письмово за адресою info@dolcedonna.com.ua або по телефону +38 (067) 333-11-65. Вартість товару підлягає поверненню Покупцю протягом 14 днів з моменту отримання інтернет-магазином повернутого товару. Повернення здійснюється за рахунок покупця.

Ми можемо відмовити вам у поверненні товару належної якості, якщо:

- даний товар потрапляє до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

- товар є не комплектним (немає бирок, ярликів і т. П.);

- на виробі є сліди користування (потертості, сліди від поту і т. П.).

У разі, якщо вам відмовлено в поверненні, ми відправляємо товар назад за рахунок покупця. У разі відмови забрати товар, він зберігається на складі Нова пошта, а потім утилізується


Умови повернення грошових коштів


Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання товару на нашому складі (повернення) і нашого підтвердження повернення.

Ми намагаємося максимально задовольнити бажання наших покупців. У разі виникнення сумнівів при виборі потрібного розміру, ви можете уточнити конкретні виміри вироби у нашого менеджера, якщо вони не вказані в описі до товару. Якщо з якої-небудь причини замовлений вами товар не підійшов за розміром, зв'яжіться з нашим менеджером для вирішення питання про заміну товару на необхідний розмір.

Щоб дізнатися докладніше про способи доставки, оплати, заміни і повернення товару, зверніться, будь ласка, до менеджера нашого